vrijdag 25 maart 2016

kleine Liv

          
Hallo Allemaal,

Fijn dat jullie weer even de tijd nemen om langs te komen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik de laatste weken erg weinig online ben geweest. Sorry!!!
Vanmiddag met mijn schoonzus naar de kerk geweest omdat het Goede Vrijdag is.
Over een uurtje weer weg, ik mag nog even drie nachten werken en dan heb ik vakantie. Ik hoop dan even weer wat meer tijd te hebben. O.a. om bij jullie langs te komen.
Ook nog een warm welkom aan mijn nieuwe volger Rhodé!!
Vandaag weer een kraamcadeautje. Dit keer voor de kleine Liv.
Een schilderijlijstje met het kleine hertje er op en een klok die ik uit elkaar sloopte en weer in elkaar zette met het geboortekaartje erachter. Wel even een gepruts maar wel een leuk effect. Gelukkig geen onderdelen kwijtgeraakt want er zitten hele kleintjes bij.


30 maart hoop ik hier weer terug te zijn met een nieuwe post. Dan mag ik jullie laten zien wat ik voor de scrapcardschallenge heb gemaakt want daar mag ik guestdesigner zijn.
Allemaal hele goede paasdagen toegewenst!!!

Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Wat een schattig geboortekaartje Femminde! De klok is ook zo lief :) Dan wil je toch naar de tijd blijven kijken hihi ;) Werkse de komende drie nachten en daarna ... heerlijk genieten ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi geboortekaartje femminde zo achattig met dat lieve hertje erop en ook de klok heel mooi opgepimpt...
    Veel plezier nog met je werk..
    Groetjes en hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Femminde,
    Wat heb je dat weer leuk gedaan!
    Werkse nog met deze Paasdagen en daarna lekker genieten van je vakantie!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan zeg! Mooi! En ik ben benieuwd naar jouw guest designer creatie(s)! Fijne Paasdagen! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! Dat hertje is zo schattig! Leuk dat je de letters uit kurk hebt gestanst. Het geeft een leuk effect.Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En de klok loopt nog???...lol. Jij bent zo goed in mooie kraam kadootjes maken...het is weer een prachtig setje Femminde! We zijn samen dus de klos met Pasen hihi. Maar jij hebt een lekker vooruitzicht zeg!!! En ik heb al een kijkje mogen nemen met je gast DT kaartje en wouw....meer zeg ik natuurlijk nog niet dat komt woensdag ochtend!!!! Evengoed een leuke Paas met de meiden en manlief...eitjes verstoppen denk ik! En na je paas ontbijt...naar je bedje. Als ik klaar ben met werken dan begin jij!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een schattig fotolijstje! Lief met het hertje. En wat gaaf is de klok, super!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen