zaterdag 19 maart 2016

Liftchallenge nr 102

  
Hallo Allemaal,

Welkom op deze zaterdag!! En ook mijn nieuwe volger Sjoukje!!
Het is al weer ruim een week geleden dat ik iets heb gepost. Jullie raden nooit wat ik aan het doen ben. Vorige week op de KKD kocht ik een creatief blad over tafelzeil. En nu ben ik tasjes aan het naaien van tafelzeil. Zo leuk!!
Tussendoor maakte ik nog wel een kaartje voor de liftchallenge. Ze willen graag een kaart zien waar het papier een stuk van omgevouwen is. Ik maakte hem voor een collega die plat moest liggen vanwege haar zwangerschap. Maar voordat die bij haar was werd ze al moeder van een klein jongetje. Echt veel te vroeg (26 weken) . Maar gelukkig doet hij het naar omstandigheden goed. Het boekje is voor hem, zodat zijn moeder alles wat er nu gebeurd kan bijhouden voor later. Ik heb voor de voorkant weer het schattige hertje gebruikt.

Ik hoop straks nog even lekker te kunnen scrappen. Even lekker naar mijn zolderkamertje. Ik heb nog veel te veel leuke ideeën. Eerst nog even een tasje afmaken en dan een begin maken aan de challenge van de scrapcardschallenge waar ik dan guestdesigner mag zijn.
Fijn weekend verder en tot gauw!!!

Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Superlief kaartje, dat gaat de ontvanger goed doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een schattig kaartje en boekje! Hoop dat het jochie snel groeit zodat hij heerlijk naar huis mag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief setje heb je gemaakt Femminde. Mooi uitgewerkt en een leuk idee om een boekje te geven wantde ouders zullen nu wel heel veel meemaken. Ik geniet gewoon van je enthousiasme...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi dit geboortesetje Femminde...en gelukkig is alles goed gekomen met de zwangere collega, hopelijk krijgt het mannetje een goede start...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Femminde dat je iets totaal anders tegen ewam op de KGK dag en hoop dat je, je hebt vermaakt!! Tasjes van tafelzeil...ik ben benieuwd, we zullen ze vast nog wel zien! Ik zit nog laat op het blog want ik heb avonddienst gehad en dan mag ik graag nog wat rond kijken! Wat heb je weer leuke dingen gemaakt voor de nieuwe ouders een mooi boekje! Wel spannend zeg...veel te vroeg, dus hopen dat het verder goed zal gaan! en je liftkaart is super!!!
    Fijne zondag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er leuk en lief uit!
    ben ook benieuwd naar je tasjes laat je ze hier wel zien? Lijkt mij leuk!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde,
    Wat een leuke kaart met je omgevouwen papier en natuurlijk het boekje met het schattige hertje!
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jeetje met 26 weken geboren ... Wat ontzettend vroeg! Gelukkig gaat het goed met hem onder omstandigheden en hopelijk zal hij alleen maar sterker worden! De kaart is prachtig! Je hebt de omgeslagen stukken heel mooi verwerkt en zulke mooie kleuren gebruikt! Het boekje is heel lief en nog liever vind ik het dat je deze hebt gemaakt voor hem zodat zijn moeder dingen erin kan schrijven die hij later kan lezen :) Tasjes maken van tafelzeil? Wat bijzonder zal dat eruit zien :) Ik heb de vlinders die je zag op mijn blog inderdaad zelf ingekleurd :) Wat leuk dat het jou opviel want ik had het niet in mijn post vermeld.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi setje! Ik vind het een prachtige lift geworden! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie creaties allebei en je lift vind ik heel erg mooi!! Dank je wel voor het meeliften.

    BeantwoordenVerwijderen