maandag 4 april 2016

12 1/2 jaar en de kinderkamers

 
Hallo Allemaal,

Nu al weer met een nieuwe post. 12 1/2 jaar geleden trouwden mijn neef en zijn vrouw op een prachtige zomerse dag in Giethoorn. Super was dat. Een week later trouwde mijn tante met haar man, dat was ook een supermooie dag. Nu dus tijd om kaartjes te maken voor beide. Er volgen er komende tijd vast nog meer want zij waren niet de enigen.
En nog wat inspiratie voor een oma die deurhangers gaat maken voor haar kleinkinderen. Dit hangt er bij ons aan de deuren. De beide paneeltjes komen van de onderkant van een louvre deur van de Gamma, die bleven over na de verbouwing op zolder.





Een hartje van tafelzeil op de kast. Ik maakte er gaatjes in met de crop o dile en haakte er een randje om heen.



En dit is mijn oude keukenrek. Even een verfje er over en nu hangt het bij Mirthe. Het lief! bordje maakte ik ook van een plankje wat ergens van overbleef tijdens dezelfde verbouwing. Het rode Lief! hartje hing eerst in de wieg. Maar kleine meisjes worden groot.


Leuk dat je er weer was. Tot morgen!!!

Groeten van Femminde


ps. In kader van de voorjaarsschoonmaak in mijn concepten nog 9 posten de komende dagen. Elke morgen om 8 uur hoop ik er wat op te hebben staan.




5 opmerkingen:

  1. Superleuk allemaal, toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je kaartjes zijn weer geweldig Femminde...heel leuk gemaakt en ookk de andere opgepimpte decoraties voor je kleinkinderen zijn super leuk...wat ben jij lekker creatief bezig geweest....TOPPIE!!!

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat waren toen veel feestjes Femminde!!! Prachtige kaarten heb je voor ze gemaakt...dat hart van MD kun je oneindig blijven gebruiken!
    De hint heb ik begrepen hoor, maar heb natuurlijk niet van die mooie paneeltjes, haha maar komt vast goed! En eindelijk zie ik je tafelzeil creatie...ook weer zo'n gaaf idee!!! Mirthe haar rekje met memories is ook enig!!! Succes met de voorjaars schoonmaak!!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om de kamers van je meiden zo te pimpen met eigen creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, je bent een bezige bij zeg.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen