donderdag 7 april 2016

2x verjaardag en 5x tasjes



Hallo Allemaal,

Goedemorgen allemaal. Leuk dat je er weer bent!!!!  Mirjam van harte welkom als nieuwe volger!!!
Vandaag heb ik twee kaartjes voor jullie en vijf (ja je leest het goed) tasjes. Leuk om zo een keer tussendoor te doen. Maar voorlopig weer genoeg.
Samen met mijn moeder ook nog twee uniformbroeken gemaakt. Wel leuk en gezellig en het schiet lekker op. Het is waarschijnlijk toch weer de bedoeling dat we op het revalidatiecentrum weer helemaal in het wit moeten. Witte jasje hebben we al van de baas. Maar voor broeken moeten we zelf zorgen. Het is eigenlijk ook wel fijn dat ik niet na hoef te denken wat ik aan moet trekken.
Deze laat ik niet zien, jullie kunnen het denk ik wel raden.
Het kinderkaartje en de vrolijke kleutertasjes zie je hier onder.








Ik word er wel vrolijk van, ik hoop jullie ook. Fijne dag nog en superleuk dat je langskwam!!!! Als je morgen weer terug komt dan kunnen jullie de post met de E zien.
                                                         Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes én tasjes...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje heb je gemaakt Femminde zo leuk het easelmodelletje en ook de tasjes zijn prachtig...hele vrolijke kleurtjes ...KNAP gedaan weer!!!

    groetjes en nog een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och wat ben je lekker bezig geweest!
    Je kaartjes zijn super, de diertjes blijven gewoon te leuk.
    Maar van je tasjes ben ik helemaal weg. Zo lekker vrolijk!
    Echt helemaal super zijn ze!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, wat een leuke kaartjes en tasjes! Een vrolijke boel zo!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan allemaal, creatief zeg! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wordt er ook vrolijk van Femminde, wat zien ze er schattig uit zeg!!! Als ik het goed zie ook weer van tafel zeil hè? En je kaartjes zijn ook geweldig! wat ben je super bezig geweest zeg! Soms wilde ik ook dat er weer een uniform regel was en het hoeft dan geen wit te zijn van mij. Het is een slijtage slag voor je kleding en niet alles is geschikt, dus moet regelmatig iets aanschaffen voor mijn werk! Inderdaad ook fijn dat je niet hoeft na te denken wat je aan moet haha.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde,
    Wat een vrolijke post zeg!!
    Heerlijk die frisse kleuren bij Eline's diertjes én dan al die tasjes!! Jaloers op hoe je dat leuk kunt maken hoor.
    Echt gaaf gedaan!
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen