zaterdag 9 april 2016

Een trio kaartjes

Hallo daar ben ik weer. Allereerst super bedankt voor al die lieve berichtjes de afgelopen dagen. Gaaf om te lezen. Ik ben super benieuwd wat jullie allemaal gemaakt hebben (ook voor Eline), ik hoop vanmiddag een klein blogrondje te kunnen maken voordat ik ga werken.
De afgelopen dagen druk bezig geweest met het opruimen van de zolder want dat was een ontzettende bende (als mijn man dat zelfs zegt dan is het ook ECHT zo), ik heb nu een extra Ikea etagere op wielen er bij. Super handig denk ik. Ook veel half afgemaakte projectjes proberen af te maken.
Deze keer wil ik jullie kaartjes zonder tekst laten zien. (Al lang geleden gemaakt je kan zien dat het hoogzomer is op de foto's ) Niet altijd makkelijk om te maken. Maar wel handig om in huis te hebben. Ze hebben allemaal dezelfde opzet, het verschil zit hem dit keer in de details.


Leuk dat je er weer was. Mijn vakantie is nu helaas wel afgelopen maar ik ga toch nog even door met plaatsten.
Tot maandag!!!

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    Ook ik zag al veel leuks voorbijkomen bij jou... wat een hoop berichtjes afgelopen tijd :)
    Nu heb ik ook even tijd om je te berichten.
    Want deze zijn echt super vrolijk en leuk!
    Leuk dat je zo die foto buiten hebt gemaakt staat extra zomers :)
    Heel handig dit soort kaartjes.
    Bedankt voor de inspiratie.
    Liefs, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn super!!!! Jij bent flink aan het knutselen geweest, lekker als je daar eens heerlijk de tijd voor hebt.
    Nu weer aan de slag!

    Fijn weekend.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie en vrolijke kaarten Femminde! Ik zie inderdaad dat het heerlijk weer was op de foto's ;) Wat fijn dat je de zolder lekker hebt opgeruimd! Wat vindt jouw man er nu van? Jammer dat jouw vakantie is afgelopen :( Het is altijd zo lastig om het werkritme weer op te pakken als je vakantie hebt gehad vind ik.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes zeg!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaartjes! En fijn dat de zolder weer opgeruimd is, toch? Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Femminde, wat een leuke en vrolijke kaartjes zo met z'n drieën. Ik heb eens op je blog gesnuffeld en ik vind, dat je hele leuke kaartjes maakt. Ik ga je blog volgen, hoor
    Groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen