zondag 3 april 2016

Hart met cadeauenvelopje

          
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langskomt. Even een kort berichtje van mij. Gisteren was ons nichtje jarig. Ik vond  het wel leuk om een foto voor haar op een houten hart te scrappen. Een foto die ik al een poosje geleden van haar maakte met onze Mirthe. Erbij nog een cadeauenvelopje (ook volgens dit patroon)met een bon van de Action erin. Volgens mij vond ze het wel geslaagd.

'k Hoop morgenochtend weer bij jullie terug te zijn. Ik heb nog meer dingen om te laten zien.
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, onze kleine meisjes zijn weer beter gelukkig!!!
Fijne dag nog verder!!!

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Ik ben er heel blij mee ik ga volgende week naar de action
    Groetjes mariëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Femminde, ben ook gek op de cadeau envelopjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Lekker vrij weekend hè! Mag ook wel na al diedrukte vorig weekend. wat heerlijk dat de meiden weer zijn opgeknapt! Wat is je nichtje verwend met zo'n mooi kado voor op haar kamer, zal ze helemaal geweldig hebben gevonden! En kan ze lekker zelf shoppen bij de Action!!! Beeldig wat je hebt gemaakt voor haar! Ik heb van Kyte en Mave even behang achterover gedrukt want als ze zijn verhuisd, wil ik een deur hanger geven aan ze! dus Oma moet aan de bak, haha
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde, wat een leuk en persoonlijk cadeau dat gepimpte hart. Die krijgt vast een mooi plaatsje en de cadeau-envelop heb je ook mooi gemaakt en gedecoreerd. Vrolijk met dat aapje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk cadeaudoosje! Ben er zelf ook dol op om die te maken, is het geven van geld/cadeaubon gelijk vele malen leuker!

    Lieve groetjes,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk setje Femminde! Zo mooi gedaan de foto in het hart en wat een lief cadeau envelopje! Super leuk dat je er een cadeaubon in hebt gedaan dan zit je altijd goed ;) Gelukkig zijn de meiden weer beter en hopelijk slaat de griep jou over!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen