woensdag 6 april 2016

lay outs van kleine Mirthe


Hallo Allemaal,
Sorry het is al veel later dan 8 uur. Maar dan eindelijk nog wel een nieuwe post. Ik dacht dat ik vandaag iets anders kon laten zien. Iets met een e. Maar ik zie het nog bij niemand.
Ik wacht wel even af. Hier alles goed. De vakantie vliegt gewoon voorbij. Gisteravond tussen het klaarmaken van het eten en na het eten nog even met de collectebus rond voor de stichting ZOA en daarna nog even naar een vriendin om te gutsen met gum. Heel leuk. Mijn productie lag niet hoog maar dat kan ook niet altijd. Vanmorgen begonnen met de meiden onder de douche. Net nog even wezen stemmen en naar de supermarkt en de ramen beneden even gedaan, een was opgehangen en het is al weer 11.30 bijna. De tijd heeft vleugeltjes.

Nu nog een paar  layouts die er al een poos liggen.  Van deze maakte ik de achtergrond met distress inkt en een mal. De foto maakte ik een dag na het dopen van Mirthe in de tuin. Het was zulk mooi weer.  De layout heb ik eenvoudig gehouden zo vond ik hem het mooiste.





Nu nog een hele vrolijke layout. Foto maakte ik op dezelfde dag buiten. Dit werd een hele vrolijke lay out, ik ging lekker los met stempels en wat bling bling.








Ik ben benieuwd wat jullie van mijn layout avontuur vinden. Af en toe vind ik het leuk om ze te maken. Maar kaartjes is toch meer mijn ding.
Fijne dag nog!!!

Groeten van Femminde


5 opmerkingen:

  1. Prachtig femminde!

    Gr Berenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Vooral die kleurige pakt mijn aandacht! En dat iets met een E.... Ik heb 't al geplaatst, wist niet dat het pakket vertraging had opgelopen.....;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat met de E mag vrijdag online, als het de E van Eline betreft. ;-) Vrijdag en zaterdag stond de postbode voor de deur van Eline, maar ze was helaas niet thuis... daardoor hebben we de publicatie datum uitgesteld tot na vrijdag. We hebben geprobeerd alle deelnemers op tijd te mailen, maar het is helaas niet bij iedereen gelukt. Eline heeft het pakket inmiddels wel binnen, dus ze heeft alle kaartjes goed ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk iets voor Eline hihi ;) Ik heb er een aantal voorbij zien komen maar ik las op Facebook dat Eline de doos vol met kaarten heeft ontvangen :) Ook al is kaarten maken meer jouw ding je hebt twee super lieve lay-outs gemaakt :) Wat zal dat genieten zijn geweest tijdens het maken. De tijd heeft echt vleugeltjes. Soms denk ik naarmate ik ouder wordt dat het lijkt of de tijd steeds sneller gaat. Dat zal vast komen doordat het leven ook steeds drukker wordt naarmate je ouder wordt hihi ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze layouts Femminde...KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen