maandag 11 april 2016

Liftchallenge 103


Hallo Allemaal,

Gezellig dat je weer even langs komt. Super bedankt voor al jullie lieve reacties. Op mijn Eline post nu al 14!!!
Vandaag een post met een kaartje voor de liftchallenge. Eigenlijk zijn het er twee.

Dit is de voorbeeldkaart van Daniëlle Flanders. Ik ben fan van haar stijl.

Het is de bedoeling om de schets aan te houden maar ook te stempelen in een vorm. Maar zoals vaker bij mij gebeurd, ging die weer een heel eigen leven leiden. De eerst kaart met stempelen in de vorm van een hart belandde direct al  in de prullenbak.
De tweede in een vorm van een ster werd hem ook niet.

Uiteindelijk stansde ik een gat in de kaart en daar deed ik het gestempelde achter.  Ik stuur hem ondanks dat het niet helemaal aan de voorwaarden voldoet toch maar in. Want het is wel leuk geworden vind ik zelf. Misschien had ik toch gewoon direct voor een rondje stempelen moeten kiezen maar dat is achteraf.
Ik hoor graag wat jullie er van vinden.
En toen kwam ik lekker op gang en toen kwam er nog een cadeauenvelop en een kaart achteraan.

Een hele fijne dag allemaal en tot morgen!! Ik hoop er rond 8 uur weer te zijn.

Groeten van Femminde




7 opmerkingen:

  1. Toppie, leuke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen!
    Je bent niet bij te houden zeg, haha
    Je lift kaart is enig geworden Femminde, heel leuk met het rode hart. En dan nog hup even een serie er achteraan, haha
    Je kaartjes worden altijd zo gezellig en lief uit door je papier en kleur gebruik! Je trio kaartjes uit je vorige post zijn ook keigaaf!!! En dan zit je vakantie er al weer op hè!
    En een opgeruimde zolder!!! geeft ook weer goed gevoel!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super stoere serie kaarten Femminde! Heel leuk idee om de ster te stansen en de tekst erachter te plaatsen :) Ik duim voor je dat de kaarten mee mogen doen aan de challenge :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie serie sterrenkaarten met een stoere touch! jammer dat het stemplen in een vorm niet lukte zoals je wilde. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze echt super mooi geworden een heel leuk idee om het in de vorm van een ster te doen .
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn echt heel tof geworden Femminde, ik vind ze stuk voor stuk heel gaaf! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kaartjes Femminde...heel mooi hoe je die die sterren hebt verwerkt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen