donderdag 26 mei 2016

Liftchallenge 104

      

Hallo Allemaal,

Sneller dan andere maar morgen is de deadline van de liftchallenge. Ze hebben een leuke te liften kaart. Namelijk deze:


In mijn hoofd was ik er de hele week al een beetje mee bezig. Ik wist wel dat ik geen bloemen wilde gebruiken en dat ik een mannenkaart moest worden  maar hoe verder, daar kwam ik niet uit.
Ik ben begonnen met de achtergrond en draaide de te liften kaart een kwartslag en toen ging het eigenlijk vanzelf.
Leuk om weer een wat andere kaart te maken dan normaal. Ik ben benieuwd wat jullie van mijn lift vinden.
Alvast een fijn weekend!!! (mijn werkweek begint weer)
 
Groeten van Femminde
  

8 opmerkingen:

  1. wauw ik vind het knap dat je je er aan gewaagd hebt, zelf kon ik er niks mee. maar die van jou is goed gelukt zeg!
    En ik zie nog jouw eigen stijl er in dat is ook leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Femminde wat super gelift!!! Just a Note...Note is een prachtige tekst stans, vast uit je nieuwe kitje!!! Het weekend hebikook weer twee late diensten, dus kunnen we aan elkaar denken!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk je liftkaartje Femminde....Prachtig...ik kom morgen nog snel met een liftkaartje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart! Heel mooi gelift.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave mannenkaart! Echt mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi bedacht! En leuk deze een kwartslag te draaien! Mooi met de tekst als middelpunt. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie eigen lift! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen