woensdag 25 mei 2016

Zeilbootjes voor de scrapcards challenge

          
Hallo Allemaal,

Nog even een berichtje deze avond. Ondertussen ben ik overal mee bezig. (lees vriezer aan het ontdooien). Normaal ga ik meestal naar de zolder als ik een avond alleen thuis ben maar dat lijkt mij nu niet zo handig, straks heb ik de hele keuken blank staan. Maar dit biedt wel mooi even de gelegenheid nog even een post voor mijn bloggie te maken.
Ik kan jullie twee kaartjes laten zien die ik maakte voor komende Vaderdag (één voor mijn man en één voor mijn schoonvader). Rond frame en kaartjes stans komen uit de nieuwe kit van PTI.
Met het bovenste kaartje wil ik ook graag mee doen met de nieuwe challenge van de scr@pcardschallenge: Maak een mannenkaart.

 
Leuk dat je weer even langskwam. Fijne avond nog !!!
 
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Haha ik las nog net je berichtje op mijn blog! en je mag best met alle twee mee doen hoor het is een prachtig setje!!!Lekker met nieuwe spulletjes uit je PTI kit en dan het mooie zeilbootje erbij...ik vind ze super Femminde...hele mooie sprekende kaartjes! Die mooie kleuren samen met kraft echt prachtig!!! lekker idee om je vaderdag kadootjes af te hebben!!! En je vriezer weer schoon???
    Ik doe dat in de winter...gelukkig hadden we een paar dagen vorst, dus konden de tassen met diepvries spul, mooi even buiten staan!
    De fijne avond duurt hier niet zo lang meer, want ik heb de kleine dame te logeren hihi Vanmorgen stond ik om 6.00u op om naar mijn werk te gaan en morgenochtend een uurtje of zeven schat ik haha
    Dankjewel voor je prachtige inzending naar Scr@p-Cards Challenge!!
    Liefs van Gerie en DT SCC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PRACHTIG zijn deze kaartjes Femminde...super leuk zijn met die zeilbootjes erop....

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gave kaarten! Ben gek op het maritieme thema en jij bent ook altijd een held in het maken van dit soort kaarten, heel leuk! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ontzettend mooie Vaderdag kaarten! Mooie mallen gebruikt.
    Hopelijk is je vriezer weer heerlijk schoon.
    Dankjewel voor je deelname bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke vaderdagkaartjes! Net als jij hou ik erg van het nautische thema.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige vaderdag kaartjes !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen