donderdag 30 juni 2016

3x Thanks

          
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat jullie nog niet moe worden om hier langs te komen want ik kan jullie nog van alles laten zien. Dit keer een setje labels. Ik vind het prettig om altijd even wat op voorraad te hebben liggen. Een cadeautje geeft zoveel leuker weg met een leuk labeltje eraan. En deze week pakte ik de laatste.
Een gewoon label gestanst met de Tim Holtz mal.
En twee labels gestanst met de PTI stans van button boutique. Nog niet eerder stansde ik ze uit dessinpapier. Maar dit was vast niet de laatste keer.
Binnenkort ben ik terug met nog zo'n setje maar dan met andere tekst. Morgen hoop ik eerst jullie mijn bijdrage te laten zien voor DCL.
Hopelijk tot dan!!!
 
Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Prachtige tags!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 3schitterende kleurrijke bedanklabels Femminde....KNAP gedaan weer!!!


    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze stuk voor stuk helemaal leuk!
    Zo leuk om een labeltje te gebruiken voor een cadeau'tje!
    Maakt het meteen helemaal af en een stukje persoonlijker! Toppie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wordt er nooit moe van om bij je langs te komen hoor, hihi
    En wat een vrolijk gezicht de labels van dessin papier, polka dots zijn sowieso altijd vrolijk om te zien en dan het gestempelde gedeelte met handmade erop, super bedacht! Wat gebruik je,je setjes spullen prachtig! Ik ben benieuwd naar je DCL uitvoering!
    Fijne avond en liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen