donderdag 16 juni 2016

Giftset

          
Hallo Allemaal,

Allereerst super bedankt voor al die lieve berichtjes op mijn laatste blogposten. Leuk!!!
Op dit moment ben ik even weinig creatief, maar dan heb ik juist weer tijd om jullie wat te laten zien.
Vanmorgen hebben we heerlijk gewandeld in het bos. Fijn dat het even een poosje droog was. (Het heeft hier gisteravond toch geregend)We hebben het kabouterpad gelopen.  Een korte wandelroute voor kinderen. Jasmijn vond het super. 't Was nog wel een beetje moeilijk voor haar we hebben maar een beetje geinproviseerd. En ons kleine kaboutertje had ik op de rug.
Ik kan jullie nu toch wat laten zien want twee weken geleden ben ik lekker bezig geweest met mijn nieuwe stempels van PTI.  Ook super om even een cadeautje mee in elkaar te draaien. Het plastic (van een oude stempel verpakking )had ik lang bewaard en stond eigenlijk op de nominatie om weggegooid te worden maar kwam toch nog van pas.
Hier onder alles nog even apart op de foto. Dit keer een setje met wat zoetere kleurtjes.





Bedankt voor het langskomen!!!
Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Leuk, deze stempels! Heb je alleen de stempels of heb je de hele kit gekocht? Leuk dat je er zoveel verschillende dingen mee kunt maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke kaartjes en mooi notitieboekje! Gezellig giftset.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie set heb je gemaakt Femminde. Lief in die "snoepkleurtjes". Zo bij elkaar in het plastic is het echt een complete giftset, leuk gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi zijn deze kaartjes Femminde....zo mooi gemaakt met die leuke stempelset...prachtig ook die zachte paselkleurtjes

    groetjes Rosina


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zien ze er weer lief en fleurig uit Femminde
    Wat een plezier kun je dan hebben van zo'n mooie kit!!
    Net zoals het plezier om een kabouterpad wandelingetje te maken met je kinderen! Zo te lezen heeft half Nederland het kurk droog, zoals bij ons en de andere helft regelmatig plensbuien!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen