maandag 13 juni 2016

Kikkers en een konijn op het water

          
Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even langskomt!!! Vandaag een kort berichtje met 3 kaartjes. Dit keer heb ik de zeilbootjes gecombineerd met de diertjes van Eline: de kikker en het konijn. De kikkerkaartjes daar heb ik opkikkerkaartjes van gemaakt. Samen met de nautische papiertjes van MD die ik kortgeleden had gekocht werd het wel een vrolijk geheel.
Zelf bedacht ik de cijfers op het zeil van de zeilboot, het idee van het matrozenkonijn heb ik van Mandy.

Dit kaartje van de kikker en de zeilboot met het rode zeil wil ik ook laten meedoen met de challenge van MD: maak een beterschapskaart.





Ik weet niet of het mij lukt de komende dagen bij jullie langs te komen, maar ik ga mijn best doen.
Fijne dag!!!

Groeten van Femminde


14 opmerkingen:

  1. super leuke beterschap kaart
    heel lief met die dieren stansen
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT challenge blog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke kaartjes weer Femminde! Het matrozenkonijn is echt leuk! Groetje, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke opkikkerkaartjes in nautische stijl!!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze gaaf Femminde, jij combineer papier altijd zo mooi met kraft...ze zijn alle drie zo anders met hetzelfde bootje...zeer mooi gedaan!!! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou van zo'n kaartje wil je wel opkikkeren, wat vrolijk.
    Gezellig dat je meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke, vrolijke serie kaarten Femminde. Je kan eventueel ook nog meedoen bij De Egel (dier op je kaart).
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ontzettend leuke opkikkerkaart heb je gemaakt Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie serie kaartjes, leuk je opkikkerkaartje voor de MDchallenge! Leuk dat je meedoet!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke opkikkerkaartjes!
    Groetjes,Yvonne
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk opkikkerkaartje, ook de andere twee vind ik erg leuk grappig het konijntje met matrozenpetje op.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen