zaterdag 30 juli 2016

Fietsen in de zomer

        
Hallo Allemaal,

Even een berichtje van mij. Na een dag hard werken even rust en tijd voor een blogberichtje. Allereerst super bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige post. Ik waardeer het zeer!!
Deze zomer heb ik eigenlijk best wel zitten denken wat ik zou doen met de challenge die op veel blogs is die bijna allemaal iets met zomer te maken hebben. Ik wist het echt niet totdat ik gisteren de fietsstans tegen kwam.  We hebben veel gefietst tijdens onze vakantie. En ook nu komt het zomergevoel zo weer boven als we lekker met z'n allen een rondje fietsen, ook al is onze vakantie al weer twee weken geleden. Zo gezellig als we allebei een klein meisje voorop hebben zitten die lekker met elkaar zitten te kletsen en van alles in de natuur ontdekken.
En ik had net bij Jan de stanzenman donderdag op de markt het MD papierblok van Fleurique meegenomen. Zulke lekker vrolijke zomerse kleurtjes.
Lekker aan de gang en toen kwamen deze kaartjes eruit voort.

Deze eerste wil ik mee laten doen met de challenge van MD 157 vakantie.
En deze tweede aan de volgende challenges:
-Cards en Scrap (vakantie)
-Craft Addiction (zomer)
-Anma Creatief (zomer)
En dit was ook nog een wens om een keer te maken: De trapkaart. Ik maakte hem voor mijn schoonmoeder die binnenkort nog twee keer opgenomen moet worden en daarna hopelijk weer actief lekker mag wandelen en fietsen. Nu moet ze echt kalm aan doen.
Dit heb ik gemaakt naar aanleiding van de post van Neline. Ze maakte zulke leuke cardtoppers met een nieuwe mal. Te leuk gewoon. Omdat ik zelf die mal niet heb heb ik er mijn eigen draai aan gegeven. Er volgen er vast nog meer.
Fijn weekend allemaal verder en voor wie er nog vakantie heeft geniet er lekker van!!!
 
Groeten van Femminde


12 opmerkingen:

  1. Zo leuk hoe jij kleine series maakt! Erg leuk en fleurig papier heb je gebruikt, het fietsje er bij is geinig en voor vele kaarten heel handig. Heel leuk gedaan, ook de topper met het aapje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zowel je fietsjes als je aapje zijn weer heel mooi gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde
    Nederland is een echt fietsland en dat word in de zomer/vakantie dus ook heel veel gedaan.
    Je kaartjes zijn supermooi allemaal en lekker vrolijk met het mooie DP.
    Gezellig dat je meedoet bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor vele doeleinden te gebruiken Femminde je mooie fiets stans en wat zijn je kaartjes lekker fleurig geworden! Je trapjes kaart is de mooiste, maar die is dan ook voor je moeder en die is speciaal hè! Hopelijk hersteld ze na de ingrepen weer goed. En ja de post van Neline had ik ook gezien en wat super dat jij je eigen topper hebt gemaakt! Zo zie je dat je met de stansen die je hebt zelf ook creatief kan zijn..toppie gedaan!
    Fijne zondag verder, ik ga zo weer aan de slag!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaartenserie! Lekker vrolijk papier en de fietsen zijn ook tof! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke fleurige zomerse kaart Femminde!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femninde,
    dat is een bezigheid dat ook velen in de vakantie doen! Helemaal goed. Mooie kaartjes, dankjewel voor je deelname bij CraftAddiction.
    Gr Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super wat een leuke kaart heb je gemaakt Femminde.
    Helemaal voor de zomer met de leuke dessinpapier!
    Warm en vrolijk.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Femminde om een fietskaart te maken. Veel mensen fietesen veel in de vakantie dus zeker zomers.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed idee om de fietsmal te gebruiken voor een zomerkaart dat is weer eens iets anders dan een strandkaart. Mooi kaartje.
    Leuk dat je met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Via via ben ik hier terechtgekomen. Je maakt leuke dingen en daarom ben ik je meteen gaan volgen zodat ik niets hoef te missen.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen