zaterdag 2 juli 2016

Music

Hallo Allemaal,

Alles goed bij jullie??
Vandaag ben ik nog even weer terug met een kaartje dat ik al even geleden maakte.
Het kaartje maakte ik voor mijn zwager die gek is van piano spelen. Op pinterest kwam ik dit idee tegen maar toen ik bezig was vond ik dat er wat miste. Hij was niet af. Met de mintgroene en de muzieksleutel erbij was ik wel tevreden.
We hopen op mooi weer vandaag. Straks hopen we naar de familiedag te gaan (van mijn mans kant). Het is ergens buiten. Het is een grote groep. Niet iedereen zal er zijn maar ik denk dat we wel bijna met honderd man zullen zijn. Gezellig om elkaar weer even te zien.
Geniet nog even van je weekend!!!

Groeten van Femminde

  

1 opmerking:

  1. ziet er leuk uit! Het mintgroene kleuraccent geefteen leuk effect!

    BeantwoordenVerwijderen