maandag 25 juli 2016

Panda's in mint (uiteindelijk een hele lange post)


Hallo Allemaal,

Even een berichtje van mij. Hebben jullie ook zo genoten van het lekkere weer deze week??
Ik kan jullie deze lieve panda's laten zien. Dat papier van peach en mint combineert zo mooi met het zwart witte van de panda's. Ik maakte twee tags voor aan een kadootje. En het leuke is dat de washi tape van de Hema precies hetzelfde kleurtje is. En het bleef niet alleen bij panda's.

 
Weer twee kadootjes klaar. Er in zitten shirtjes met de naam erop.
Ik maakte nog meer kadootjes. Ik had al zo lang een leuk patroon liggen om rugzakjes te maken. Maar het kwam er telkens niet van.
 
 Patroon is de noodlehead rugzak. Ik zag hem een poos geleden bij Elisanna. Zij is echt een topper in het maken van leuke kadootjes van stof.
En toen ik er één klaar had smaakte dat naar meer. Dit is de tweede die ik maakte.
 
 
En zo ging de tas voor Esmee gisteren mee. Ze was er super blij mee. Leuk!!
En 's avonds gingen we nog naar de verjaardag van een vriend, we namen geld voor hem mee. Ik moest nog even aan de slag want het moest natuurlijk wel een beetje leuk verpakt worden.
Ik maakte er direct maar even twee. Het is toch altijd handig om wat op voorraad te hebben.
Fijne week allemaal. En zodra ik even tijd heb kom ik ook weer even bij jullie langs.

Groeten van Femminde
 

6 opmerkingen:

  1. Wat heb jij weer flink zitten werken!!!
    De labels voor op het cadeau, zijn echt super! Het cadeau ziet er op deze manier zo feestelijk uit!

    En dan de tasjes, geweldig leuke kleuren en de naam erop is natuurlijk altijd helemaal goed. Hier in huis ook een Esmee en die zag het tasje wel zitten hihihi!

    De pillowboxen zijn ook geweldig leuk. Ze zijn geweldig voor een man en zo is het geld leuk verpakt!

    Knap werk weer!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je weer actief geweest Femminde! Je labels met nieuwe aanwinst de panda's zijn heel erg leuk en ja zo verpak je een kadootje wel heel leuk in! En die tasjes met de namen erop zijn ook al zo gaaf, die gaan ze met trots dragen de meiden! En je geld kadootje ook super!!! Een hele gezellige blogpost weer!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen heb je gemaakt! Die panda's matchen inderdaad goed met het mintgroen. En die tassen zijn erg leuk! Ga ik onthouden...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wowie, wat ben je toch creatief zeg!
    En niet alleen met papier, echt heel leuk die tasjes en je kaarten, ik blijf fan!!!
    Heb een boel posts zitten bekijken en allemaal even leuk!

    Groetjes,

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een creativiteit! Gave dingen heb je weer gemaakt, stuk voor stuk top! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen