vrijdag 26 augustus 2016

Bloemen

       
Hallo Allemaal,

Leuk dat je er weer bent!! Het heeft even geduurd voordat er weer een berichtje op mijn blog staat. De dagen vliegen hier. Deze week is het hier ook nog Euifeest (lees hooifeest) en gisteravond was de huldiging van Olympische Anna. Ook wel leuk om eens een keer mee te maken.
Een kleine sfeerimpressie. Onze meisjes vonden het ook prachtig.
De kaarten die ik heb gemaakt zijn wat anders dan jullie van mij gewend zijn maar het is ook wel eens leuk om jezelf uit te dagen.



Binnenkort laat ik jullie weer gewone Femminde kaartjes zien.
Fijn weekend allemaal!!! En geniet van het lekkere weer.

Groeten van Femminde


5 opmerkingen:

  1. Leuke feestelijke kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Femminde,
    Wat een gezellige dingen hebben jullie gehad Femminde ja wat een kanjer die Anna hè! Ik heb ook zoveel mogelijk van de Olympische spelen gezien! Je kaartjes vind ik heel leuk en ik hou er ook van om afwisselende dingen te maken, vooral de bovenste kaart is super! Heel mooi kleur gebruik en prachtige rand stans! Geniet maar lekker verder!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Femminde,
    Wat een gezellige dingen hebben jullie gehad Femminde ja wat een kanjer die Anna hè! Ik heb ook zoveel mogelijk van de Olympische spelen gezien! Je kaartjes vind ik heel leuk en ik hou er ook van om afwisselende dingen te maken, vooral de bovenste kaart is super! Heel mooi kleur gebruik en prachtige rand stans! Geniet maar lekker verder!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan woon je in Hasselt, mooie plaats. En Anna is nu ook een beetje van 'ons'(Zwolle) hoor! Geweldige prestatie van haar, zijn we trots op!
    Je hebt twee mooie kaarten gemaakt, leuk zoals de cijfers er uitspringen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 hele leuke kaartjes laat je ons weer zien Femminde..ja en soms moet je uit je comfortzone komen...en dat is jou perfect gelukt zo te zien...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen