zaterdag 10 september 2016

Kaartjes inspiratie challenge blog

          
Hallo Allemaal,

Alles goed met jullie?? Hier alles oké. Nog snel even een berichtje voor jullie. Ik kan de kaartjes nu wel plaatsten. De blauwe neem ik zo mee naar het feest. Samen met een mooie foto in passe Partout met een zwarte lijst die straks als gastenboek zal dienen bij het feest.  We gaan zo die kant op want we moeten op tijd zijn want anders missen we de feestboot (we moeten eerst nog twee uur rijden).
Voor de kaartjes inspiratie challenge blog vragen ze een kaartje met een aparte vorm.  Ik maakte hem met de grootste van spellbinders one. Als je hem inzoomt kan je denk ik beter zien dat de binnenkant bestaat uit aan elkaar genaaide strookjes die zijn bewerkt met verschillende embossingfolders. Ik vind zelf het effect erg mooi.
Jammer dat dit mijn laatste inzending is voor deze challenge blog want vanaf de volgende keer kan het alleen via Facebook.

Fijn weekend allemaal!!!
 
Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Hoi Femminde,

    Jij hebt een leuke dag in het vooruitzicht, maar wel een hele afstand af te leggen! En ben je zeer creatief geweest voor deze dag
    Je aan elkaar genaaide strookjes, maakt het...dat het lijkt op broderie kant...prachtig! en wat een mooie embossing randen!
    Ik vind het ook niet leuk, dat Facebook de overhand krijgt Femminde! Ik hoop dat de dag heel geslaagd zal zijn????
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen