dinsdag 27 september 2016

MD challenge 161

      
Hallo Allemaal.
Allereerst super bedankt voor die lieve reacties op mijn vorige berichtjes. Ik waardeer het zeer!!!
Vandaag kan ik jullie mijn eerste kerstkaartje laten zien. Niet in traditionele kerstkleuren. Ik kijk graag naar de kaarten van Melissa Phillips en zijn maakt vaker kerstkaarten in deze kleuren. Bij mij is het meer een kaart geworden voor baby's eerste kerst ofzo. Maar ik vind hem wel lief zo.
De opdracht van MD was maak een kerstkaart met een diertje van Eline. Helaas heb ik de kerstmuts niet. Het was leuk geweest als ik die erbij had kunnen gebruiken.
De mal van de tentkaart is van DDD. De stansen zijn allemaal van MD.
Papier heb ik een soort mix van Elines winter pastels, Elines Babies pink en nog een kleine beetje van Country Style.
Hier onder nog een close up van de poinsettia stans.

 
Bedankt voor het langskomen!!!
Morgen hoop ik terug te komen met een heel andere kerstkaart.
Groeten van Femmin
 

14 opmerkingen:

  1. HARTstikke mooi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Femminde!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je hebt wel het winter blokje van Eline en dat is ook heel mooi Femminde! Leuk model de kaart, weet nu dat het een tent kaart heet! Heel leuk het geëmboste vellum van je poinsettia!!! Een heel lief kaartje is het geworden! Check your mail!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een superlief kerstkaartje Femminde!!! Schattig met het hertje. Ik had je wel een kerstmuts kunnen geven... als je me adres mailt (gwvdlinden@solcon.nl), wil ik er wel sturen in de gewenste kleuren.
    Ik hou ook van kerst/winterkaartjes in niet-traditionele kleuren.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig is dit kerstkaartje Femminde...heel schattig met dat hertje....en ja ze gebruiken dit een hertje eigenlijk alleen voor babykaartjes maar ik vind ze ook heel goed kunnen voor kerstkaartjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi in deze kleuren! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde.
    Wat een leukerd!
    Heerlijk zoet in de mooie kleuren.
    Fijn weekend!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk gedaan Femminde.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk een kerstkaartje met mijn favoriete diertje bambi mooie kleurtjes heb je gebruikt weer eens wat anders.
    Bedankt voor het meedoen met onze challenge.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk een kerstkaart in andere kleurtjes! Ik hou er wel van.
    Prachtige kaart is het Femminde.
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart heb je gemaakt.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Onwijs schattig en zo leuk van kleur!
    Heel gaaf voor de kerst... weer eens iets anders.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen