maandag 10 oktober 2016

Rimmies muis en Elines typemachine

         
Hallo Allemaal,


Deze dag is voor mij bijna om maar eerst nog even een berichtje voor jullie.
Super bedankt voor al die lieve berichtjes op mijn vorige post!!!
Dit keer kom ik hier met veel kaartjes (sorry echt heavy post). Eén met Rimmies huismuis (er volgens er vast nog meer met dit lieve beestje)  en een heleboel met Elines typemachine.
Dat laatst ging zoooo lekker. Ik had alleen de typemachines gestanst klaar liggen en toen ging de rest eigenlijk vanzelf. Voor mijn doen zijn het strakke kaartjes maar ik vind ze wel heel hip en gaaf. Als je goed kijkt kun je zien welke twee ik het eerst heb gemaakt. Bij die twee zit het toetsenbord op de kop. Ik kwam er pas achter toen ik ze al klaar had.







Leuk dat je weer even langskwam.
Welterusten voor wie nu gaat slapen. Kom je een andere keer langs dan een hele fijne dag!!!

Groeten van Femminde

10 opmerkingen:

  1. Wooow jij ben wel lekker aan de freubel geweest zo te zien Femminde...een serie super leuke kaartjes heb je gemaakt...ook het bovenste kaartje is prachtig gemaakt ...met hele leuke accentjes erop

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaartjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn weer prachtig allemaal en een leek ziet niet dat het toetsenbord op zijn kop zit hoor, hihi Je kaart met de muis is zoooo leuk met de cupcake die de muis vast houd! Weer een hele mooie post met hippe achtergrondjes bij de type machines en oog voor detail!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele vrolijke kaartje en de Rimmie muis vind ik geweldig leuk geworden!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je muisjes kaart is gaaf zeg. Zo ook je andere kaartjes, ach ik had het vast niet opgemerkt dat er een paar toetsenborden op z'n kop zitten. Gelukkig dit soort dingen gebeuren trouwens niet alleen bij mij. ;-)
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele serie! Lekker voor je voorraad! ;) Leuk, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk onwijs leuke kaarten!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goed bezig zeg, vooral de serie van de typemachine vind ik zeer geslaagd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Femminde,
    Wat een leuke post!
    Het muisje is super leuk en die typemachines... ik heb 'm pas gekocht dus ik ben heel blij met je inspiratie :)
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen