vrijdag 7 oktober 2016

Varkens & Cupcake

     
Hallo Allemaal,

Leuk dat jullie weer even hier langs komen. Ook een warm welkom voor mijn nieuwe volgers. Nu 50 in totaal. Super!!!
Ik heb de laatste week weinig tijd voor jullie gehad. Sorry!!! Ik hoop dat ik de komende week meer tijd heb om bij jullie langs te komen.
Vandaag kan ik jullie lieve polkadot varkentjes laten zien. Het is een cadeauenvelop geworden. Ik vind het zelf wel heel schattig zo. Ook nog twee kaartjes met cupcakes. We krijgen steeds meer puber meisjes in onze familie- en vriendenkring. Het mag dus zeker niet te kinderachtig zijn. Ik ben ook nog bezig met kaartjes met de typemachine van Eline. Ook super denk ik voor deze categorie.
Ik hoop ze binnenkort klaar te hebben om aan jullie te laten zien, net als een kaartje met Rimmies muis.




                                         Tot gauw!!! Fijn weekend allemaal!!!
                                                      Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke serie kaarten Femminde, om helemaal blij van te worden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer leuk allemaal!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes, stuk voor stuk!
    Je bent er maar druk mee. lol.
    Heel veel freubel plezier dit weekend.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die polka dots varkentjes die zijn wel heel leuk Femminde...een heel vrolijk geheel! Maar ook je cupcake kaartjes zijn enig!!! Het is weer een hele mooie serie! en ik kijk uit naar de volgende en zo leuk dat je het hebt over Rimmies muis, hihi
    Fijn weekend, liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke vrolijke kaarten en de roze varkentjes zijn ool leuk!
    Ik ben benieuwd naar je Rimmie muizen?
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vrolijke kaarten.
    De middelste vind ik het mooist omdat de cupcake tegen de wat rustiger achtergrond het best uitkomt.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen