dinsdag 6 december 2016

10x10

     
Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even langs komt. Ik probeer wat vaker te gaan plaatsten want ik heb nog een aantal posten die ik jullie nog wil laten zien. Dit keer heb ik 10x10 kaartjes voor jullie. Toch wel een erg leuk formaatje om af en toe eens even tussendoor te gaan doen. Ik maakte ze al even geleden en ze zijn ondertussen nu allemaal op hun bestemming.
De onderstaande creaties zijn van de afgelopen dagen. Leuk om vrienden te verrassen met iets wat (hopelijk) bij hun past. Voor J. maakte ik een kever kussen. Die hebben ze altijd al gehad en deed 19 jaar geleden zelfs als huwelijksauto dienst.  Het idee vond ik op pinterest. En natuurlijk moest er weer een bijpassend label bij.
Morgenochtend ga ik naar de verjaardag van een andere vriendin. Zij is een echte ruitjesfan.
Ik ben benieuwd wat ze er allebei van vinden. Blijft toch altijd spannend.


Leuk dat je er weer was. Ik hoop gauw terug te zijn met wat oudere creaties maar ook met kerstkaarten waar ik op dit moment mee bezig ben. Misschien lukt het morgenmiddag om er nog even mee verder te gaan.
Fijne week allemaal!!!

Groeten van Femminde
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes en cadeautjes allemaal, top!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, die persoonlijke cadeautjes! Je stopt er heel wat tijd in. Dat wordt vast gewaardeerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaarten Femminde!
    Ik vind je creaties ook zo super top. Gaan ze vast allemaal erg leuk vinden!!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen