vrijdag 27 januari 2017

De egel challenge kleine vierkante 10x10 kaartjes.

Hallo Allemaal,

Leuk dat je hier al weer bent. Dank je wel aan allen die de afgelopen dagen een reactie achterlieten. Ik waardeer het zeer!!!
Nu een heleboel 10x10 kaartjes. De challenge bij de Egel is: 2 vierkante 10x10 kaartjes.(Ik hoop dat het goed is dat ze een klein scallop randje hebben) Ik heb een luxe probleem. Ik weet niet welke ik in zal sturen. Die hierboven horen bij elkaar vanwege hetzelfde thema en dezelfde papierlijn. Die hieronder hebben hetzelfde frame (precies andersom qua kleur) en ook een geemboste achtergrond. Maar ik kan moeilijk kiezen. Wat zouden jullie doen??? Iedereen kiest voor de bovenste twee, dit wordt mijn inzending.
Ik ben dit keer blij met mijn foto's, op het plekje waar ik normaal fotografeer lukte het niet vanwege de zon. Toen ben ik naar buiten gegaan. Wel koud maar als ik die foto's zie dan was het het waard.
                                          Nog alle drie even apart:


 Ik maakte ook een hele stapel get well soon kaarten voor vijf!! zieke collega's. Gelukkig beginnen sommige binnenkort weer te werken. Omdat ik er zoveel nodig had koos ik voor een simpel concept:
Leuk dat je er weer was en tot gauw. Zodra ik tijd heb wil ik nog weer een kaartje maken voor een geboorte. Een nichtje van mijn man beviel veel te vroeg van kleine Hugo. Maar gelukkig lijkt wel alles goed. Het 58e achterkleinkind voor zijn oma!!
Groeten van Femminde

8 opmerkingen:

  1. Lieve kaartjes! Ik zou gaan voor de eerste twee. Die vind ik qua stijl toch meer bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super leuk zijn ze!!! Mooi hoe je met hetzelfde dp toch hele verschillende kaartjes krijgt.
    Hopelijk gaat het goed met de kleine Hugo, 58 achterkleinkinderen, dat is vast een grote gezellige boel als iedereen er is.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,
    Dat was behoorlijk spannend dus, maar gelukkig gaat het goed met kleine Hugo ook van harte Gefeliciteerd hoor! Je kaartjes zijn weer prachtig op elkaar afgestemd en een keuze vind ik moeilijk hoor! daar schiet je niet veel mee op hè! Weer gekeken en denk toch de bovenste, maar doe wat je hart je ingeeft! Succes met de challenge!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 58e?! Jeetje wat bijzonder! Je kaartjes van de afgelopen tijd zien er super leuk uit, het formaat van 10 x 10 is al schattig. De babykaartjes zijn mijn favoriet, zo leuk met de malletjes en mooie papiertjes. Maar al je andere series zien er ook vrolijk en leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 super lieve babykaartjes Femminde...hele leuke stansjes gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt.
    Leuk dat je mee doet aan de Challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra DT Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 58 ???? Ongelofelijk, waar hoor je dat nog tegenwoordig hihi
    Maar je kaartjes zijn allemaal heel mooi,
    erg leuk formaat en het schulpje is prima hoor ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze "Januari 26" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-10x10}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je meedoet met onze '10x10 cm' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen