donderdag 5 januari 2017

Nieuwe babystansen en pampermandje


Hallo Allemaal,

Leuk dat je weer even aankomt. Het eerste berichtje in dit nieuwe jaar. Allemaal het allerbeste toegewenst voor dit nieuwe jaar 2017!!! En dat het ook maar weer een heel creatief jaar mag worden.
Ik ben lekker aan de gang geweest met de nieuwe stansen die net uit zijn. Dit zijn hele kleine 10x10 kaartjes geworden. Zo leuk om van vellum een extra gordijntje er over te maken. ik zag dat bij Marleen. Zelf heb ik het vellum nog even met de embossingfolder bewerkt zodat het nog iets meer opvalt.

Nog een pampermandje dat ik maakte voor een baby die in maart geboren zal worden. Toch best handig dat ze verteld hebben dat ze een meisje verwachten.  
Het mandje was al klaar en matched precies met de kleurtjes van het nieuwe paperbloc. Fijn!!
Stofjes komen bij de Kwantum vandaan. Het patroon heb ik via pinterest maar ik zag net dat die link helaas niet meer werkt. Wil je hem ook maken en kom je er niet uit, stuur dan even een berichtje.

 Tot gauw!!!
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. PRACHTIG deze babycreaties Femminde...zo leuk allemaal ..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er weer super schattig uit allemaal!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer mooi gedaan allemaal Femminde. Je weet altijd enige kadootjes te maken! Ook je kaartjes zijn geweldig leuk! Heel mooi die schulprandjes van je kaart. Je jhebt jezelf lekker verwend met nieuwe stansen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er weer leuk uit!
    10 bij 10 kaartje lijkt me lastig. Kan er dan niet genoeg op kwijt heb ik zo het idee. Ga het toch eens proberen.Die van jou zijn zo leuk!
    Mooie mand ook.
    Heel fijn weekend.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ahhh wat een schatjes! Erg leuk gedaan allemaal! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh jij het de leuke materialen ook al in huis, super! Vellum embossen geeft een heel lek effect. Ik ben bijna jarig en hoop veel MD spulletjes te krijgen, anders ga ik zelf heel snel naar de winkel. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Femminde,
    Jij ook de beste wensen voor 2017!
    Wat zijn je kaartjes leuk geworden.. en dat pampermandje met die rompertjes eraan! Leuk idee!!!
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen