maandag 23 januari 2017

Stationary set en etui

Goedemorgen allemaal,

Leuk dat je weer even langskomt. Genieten jullie op dit moment ook zo van het lekkere weer?? En is bij jullie de ijsbaan al open. Hier helaas nog niet. En vanavond ga ik weer de nacht in dus voor woensdagmiddag komt er niets van jammer genoeg.
Ik ben ook erg benieuwd wat Jasmijn er van gaat vinden. De dubbele ijzers liggen klaar...
Maar goed dat komt deze week dus hopelijk nog.
Ik kan jullie nu nog weer een stationary set laten zien die ik maakte als cadeautje. Ik vind het wel een leuk contrast dat antraciet met die kleurtjes.
Dit is het notitieboek:


                                         Een set van 4 kleine 10x10 kaartjes:

Dit keer met enveloppen, ik ben lange tijd op zoek geweest naar die kleine envelopjes maar ik kon ze helaas alleen in hele grote hoeveelheden kopen, deze maakte ik uiteindelijk zelf met mijn envelop punch board. De stempel op de voorkant van de envelop is een gedeelte van een Elines huis stempel.
                                         In dezelfde stijl ook nog 2x 4 cadeaulabels:

En een etui van een oude spijkerbroek met een zelfgemaakte bloem. Ik vindt hem nog niet helemaal af. Er mist iets. Wat zal ik nog toevoegen? Iets aan de sluiting van de rits. Als je leuke suggesties hebt hoor ik het graag. 
Fijne dag allemaal en tot binnenkort hopelijk. Ik kan jullie nog van alles laten zien.
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke creaties zijn het geworden en ja ik denk ook dat aan de rits wat fleurigs moet hangen wat lintjes met bijpassend hartje of bloemetje oid. Succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Femminde,
    Leuk hoor zo'n hele set.Ik zou iets aan het ritsje hangen en een paar leuke knoopjes (verschillend in grootte) erbij in passende kleuren op de jeans stof.
    Maar zo laten kan ook hoor, het ziet er prachtig uit.
    Vandaag is het hier een beetje minder met het weer.
    Ongeveer -10 vanochtend brrrr. Ik op mijn fietsje naar de Action en dan is het "Lente" ;)
    Laat je nog even weten wat je op de etui gemaakt hebt? Succes!
    Fijne dag en groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben jij weer lekker creatief bezig geweest Femminde ..prachtige kaartjes, labeltje en ook de etui is perfect...en inderdaad wat lintjes of iets dergelijks aan het ritsje zou al leuker en speelser staan...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo flink bezig geweest! Het is zeker een mooi contrast antraciet en wat fellere kleurtjes!
    Iets leuks aan de rits zou het volgens mij helemaal af maken!
    Werk ze!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hartstikke leuke stationary-set heb je gemaakt, een geweldig cadeau om te krijgen.
    Het etui vind ik ook super, je zou aan de rits bijv. gekleurd koord (of garen van de bloem) met bijpassende kralen kunnen hangen en/of een of meerdere gelukspoppetjes in bijpassende tinten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Femminde,
    Ik heb het er op zitten en jij mag je weer in het nacht leven begeven! En ik geniet onder tussen van je hele leuke lange post! Wat weer een prachtige serie kaartjes en labels, echt jouw stijl! Ja wat een weekend met mooi weerzeg dat was genieten en wat het ijs betreft...zal het wat worden vd week? Het is ook zo gaaf om Jasmijn de eerste streken op die dubbele ijzers te zien zetten! Ik duim voor jullie dat dit lukt! Je hebt al tips gehad voor je etui, maar zo is ie ook hartstikke mooi!!! Rustige nachten en liefs van mij!

    BeantwoordenVerwijderen