maandag 13 februari 2017

Melkpakje en coming soon

Hallo Allemaal,
Leuk dat je hier weer even bent!!! Bedankt weer voor die lieve berichtjes op mijn vorige post. Ik hoop ook gauw weer bij jullie langs te komen. Het is hier vaak kiezen. Of zelf lekker op zolder aan de gang of bloggen. Vrijdagavond zat ik echt heerlijk in een bepaalde flow. Zo fijn, ik had van alles al voorgestansd (kikkers en typemachines) klaarliggen en toen waren er drie uur later 10!!! kaartjes af. 
Ik heb zitten dubben of ik binnenkort naar de beurs in Hardenberg zal gaan. Maar het is hier een heel druk weekend met werken en twee verjaardagen. Helaas het gaat hem niet worden. Maar nu vond ik bij de A. (je weet wel waar je soms voor weinig leuke dingen kan scoren) een blokje in groentinten met een vleugje geel. En dat gaf dus blijkbaar inspiratie. Een sneekje zie je alvast helemaal onderaan. Aan het etui maakte ik toch nog wat kraaltjes en een stukje lint, nu vind ik het goed zo. Het melkpakje maakte ik voor een verjaardag. Ik stansde een klein envelopje van MD waar ik het geld in stopte. 


Leuk dat je er weer was en als je benieuwd bent naar de kikkers en typemachines, die volgen woensdagochtend.
Groeten van Femminde
        

5 opmerkingen:

  1. Leuke cadeautjes heb je weer gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een creativiteit weer femminde....zoveel kaartjes gemaakt en dat op een avond...en nog schitterende ook....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk melkpakje en wow 10 kaarten in 3 uur, dat is top-speed! Ik ben heel benieuwd naar je creaties en moet ook nodig weer naar de A 😊 groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Femminde,
    Ik herken het hoor of knutselen of bloggen, ik lijk aan beide niet toe te komen, mijn kinderen zijn ook heel belangrijk en wil ze ook iedere week zien vooral de kleine Mave ook natuurlijk, ze groeit zo snel! Gister met haar door de sneeuw gelopen, en wat genoot ze zeg!
    Je hebt weer een mooi kadootje van een melkpakje gemaakt, het papier is ook zo vrolijk daarvoor van de A. En jeminee 10 kaarten in 3 uur en dan ook nog zo bewerkt, dat zie ik aan je sneakpeak!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goed bezig geweest met het maken van 10 kaartjes!! En het melkpakje is ook super evenals het etuitje!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen