vrijdag 3 februari 2017

Van alles

Hallo Allemaal,

Alles goed bij jullie?? Hier alles oké. Bedankt  nog voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post.
Nu kan ik jullie van alles laten zien dit keer. Een babykaartje voor kleine Hugo. Met dat kaartje wil ik ook graag meedoen met de craftaddiction challenge: Kaartje voor een speciale gebeurtenis.
Ik blijf het leuk vinden om af en toe de fles van DDD te gebruiken. En samen met de nieuwe stansen van MD wordt scrappen dan echt een feestje.
Dit kaartje maakte ik voor onze zorgconsulent die binnenkort met pensioen gaat. Deze sturen we namens ons afdelingsteam. Zo'n lief mens die Tineke, die verdient echt een persoonlijk kaartje.
Helaas was ook dit kaartje nodig. Hij is voor de opa en oma van een klein jongetje wat plotseling overleed. Nog maar 5 maanden oud, woorden schieten tekort.
Bedankt voor het langs komen. Ik hoop jullie binnenkort weer nieuwe dingen te laten zien. Er liggen nog een paar half klare projectjes voor challenges waarbij even mijn inspiratie ontbreekt.
Fijn weekend!!!

Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. 3 hele verschillende kaartjes Femminde...en zeker het onderste kaartje zal erg gewaardeerd worden door de opa en oma...zo verdrietig dat dit zomaar kan gebeuren...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk weer allemaal, mooi gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow.....heel diverse .....prachtige kaartjes Femminde.
    Moeilijk om voor de grootouders van een klein manneke zo'n kaartje te maken.....maar wat is het je goed gelukt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaartjes!
    Ik vind sterkte kaarten al moeilijk. Maar als ik dit lees krijg ik een brok in mijn keel. Een respectvol kaartje!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kom ik nog aangetuft Femminde....veel drukte op het werk en vandaag zou ik vrij zijn maar...ingevallen voor zieke collega. Je flesje voor Hugo is een lievie en een hele mooie kaart voor je collega! Je laatste kaart daarvan krijg ik een brok in mijn keel, maar wat heb je daar ook een prachtig medelevend kaartje voor gemaakt! Wat zullen ze enorm veel verdriet hebben.
    mijn blog rondje gedaan en nu tijd voor ontspanning!
    Fijn weekend verder en lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die fles heb je mooi gemaakt! Je derde kaart is heel toepasselijk. Mooi dat je het zo rustig hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww zeg wat een schattig babyflesje! Super! Dank voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en veel succes! Liefs, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig, schattig babyflesje Femminde ! Heel mooi gemaakt hoor !
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge van CraftAddiction.
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaarten weer. De laatste is wel heel bijzonder mooi gemaakt. Groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen