zaterdag 27 mei 2017

Cadeaudoosjes en kaartje



Hallo Allemaal,
Hoe is het bij jullie?? Hier alles oké. Veel gewerkt en druk geweest maar nu zit ik even lekker in de schaduw, tijd voor een berichtje aan jullie. Wel even met oude koeien weer maar binnenkort plaats ik pasgemaakte dingen.
Vandaag dus twee kadoosjes (één voor mijn zwager die gek is van volkswagenbusjes en één voor mijn broer die koeienboer is) . Leuk om het zo echt persoonlijk te kunnen maken.


Nog een mannenkaartje. En hier onder de spulletjes die ik maakte voor de konfirmation van onze nicht Ilse. Zo jammer dat ze zo ver weg wonen in Duitsland. Maar het was fijn om even een lang weekend bij hun te zijn. Ik maakte een cadeautasje voor het armbandje en een kaart in een lijstje. De tekst komt uit Spreuken. 
Heel fijn weekend allemaal, geniet lekker van het mooie weer. Wij wilden vanavond eigenlijk gaan BBQ-en maar als het BBQ-vlees was vanmorgen al uitverkocht. We zien wel even wat we gaan doen. Ik denk even lekker wokken op de skottel.

Groeten van Femminde

9 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,wat een leuke persoonlijke cadeaudoosjes zijn dit geworden. Dat is inderdaad het voordeel van creatief bezig zijn :) Ook je kaart met volkswagenbusje is gaaf, lekker nostalgisch dat busje op deze manier. Ook de cadeautjes voor je nichtje zijn geslaagd, wel hopen dat ze goed aankomen. Fijne dag nog.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaartjes voor je arige broer en zwager Femind...wat een gaaf modelletje en ok die andere creaties zijn echt leuk gemaakt
    OOk hier was het bbq vlees uitverkocht...dom van me om er niet eerder om te gaan...hebben zelf wat uit de vriezer gehaald ...het was toch lekker hoor met een frisse salade erbij...

    groeten en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hee Femminde,

    wat laat je ons weer een aantal prachtige creaties zien!
    Dat fotolijstje vind ik ook super tof.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke doosjes en mooi kaartje.
    Dat vind ik altijd het leukst iets persoonlijks maken.Is bij jou goed gelukt.
    De kadootjes voor je nichtje zijn ook leuk.
    Gezellig samen eten en het weer is ook zo mooi. Het goede leven!Geniet ervan.
    Goede Zondag, groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gister zag ik wel je post, maar echt geen puf om wat te doen, veeeeeeeeel te warm!!! Je kadootjes zijn weer zo mooi en persoonlijk voor je zwager en broer en de VW bus dat weet je vind ik ook gaaf! Je kadootjes voor Ilse zijn ook heel mooi!
    Geniet lekker van je zondag met of zonder BBQ?!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige doosjes! Blijft leuk om zo iets persoonlijks te geven
    Hier ook geen bbq dit weekend......eet alleen, manlief heeft late dienst. En om nu alleen te gaan bbq-en.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen