vrijdag 9 juni 2017

2x Z fold

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even aan komt waaien!! En een ieder die een reactie heeft achtergelaten op mijn vorige post> Thanks, ik vind het altijd weer super leuk om te lezen.
Nu even een momentje voor mijzelf, het is net droog en de zon gaat net schijnen. Heerlijk. Oudste dochter is net op de bank in slaap gevallen. Ze wil absoluut niet meer 's middags slapen maar af en toe red ze het gewoon niet zonder. Kan ik dus even lekker relaxed een berichtje aan jullie schrijven. Ik kan jullie weer twee kaartjes laten  zien. Z fold dit keer, ik had ze nog nooit gemaakt maar er komen er zeker nog meer aan. Een kaartje voor een zieke oom die wacht op OK en mijn beste vriendin haalde gisteren haar verpleegkundige diploma.Pittig naast een gezin maar het is haar mooi wel gelukt!! Dat is wel minimaal een kaartje waard toch.
Nog even van bovenaf, nu is de Z fold goed te zien.

De komende weken gaat hier niet veel geknutseld worden maar daar zullen jullie weinig van merken want ik heb nog genoeg leuks om te laten zien.
Morgen familiedag (het weer lijkt mooi te worden gelukkig!!) en zondag werken. Het weekend is denk ik om voordat ik het weet.
Fijn weekend!!!
Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Super gedaan weer dit model kaartje Femminde, heel knap wat je vriendin hebt gedaan!!! Hier al even geen regen meer en de ikwacht op de post met o.a ook die leuke Groetjes stans! Ik werk ook half weekend...zondag een dagje vrij! Heel gezellig familiedagje hoor en het wordt prima weer! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al wat bedoelt ze nu met Z fold maar nu zie ik het leuk hoor Femminde,ga ik ook een keer proberen.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaartjes, leuk model, kan je lekker veel op kwijt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes! Die kever is zo leuk.
    Je hebt de kaartjes leuk persoonlijk gemaakt.
    Wens je morgen heel veel plezier met de Familie.
    Time fly's when you having fun ;)
    Geniet ervan!
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke kaartjes weer! Mooi model en ook leuke kleuren en materialen gebruikt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen