vrijdag 2 juni 2017

The making off

Lieve allemaal,
Leuk dat je weer even langskomt hier. Bedankt voor jullie lieve berichtjes op mijn vorige post. Super leuk om allemaal even te lezen.
Vandaag weer een nieuwe post. Want ik loop toch wel een stukje achter met posten. Ik vond nog 9 concepten in mijn postvak. Het is hier een beetje hollen of stilstaan. De ene week maak ik heel veel en de andere week komt er bijna niet van. Hebben jullie dat ook. Dit is weer zo'n week dat er bijna niet van komt. Nachtdienst gehad en twee keer terug naar het werk voor een cursus.
Ik stans nu vaak dingen in het voren.  's Middags met de oudste samen aan tafel en dan lekker samen aan de knutsel.  Het voordeel van een stapel stansjes is dan als ik dan inspiratie heb dat kan ik lekker door werken.
Mocht je dit keer denken de foto's zijn een beetje scheef. Dat klopt. Ik had hulp van mijn kleine assistente. En dan is foto's maken best een uitdaging.

Deze kaart wil ik mee laten doen aan de beterschapsuitdaging van de scrapcardschallengeblog. Hij is ondertussen op de plek van mijn bestemming. Hij ging naar mijn zus die door haar rug is gegaan. Als je dit leest: Beterschap meid!!
De achtergrons is blauw hout papier. Daar op een laagje vellum en zwart cardstock wat ik zo bewerkt heb dat het een beetje de chalkbord look krijgt. De get-well-soonstempel is één van de eerst stempels die ik ooit kocht. Die mag wel meedoen voor use your stuff. De bloemen zijn weer van PTI stylized autumn. Door blaadjes van kraft ziet het er weer heel anders uit.
Nog een get well soon kaartje, dit keer met Elines uiltje.
En nog een just a note kaartje voor de voorraad. Altijd handig. 
Leuk dat je er weer was. 
Ik hoop zo nog even weer een blogrondje te kunnen maken.
Een heel fijn pinksterweekend!!!
Groeten van Femminde

14 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    wat heb je drie mooie kaartjes gemaakt en wat had je een lieve hulp bij de hand !
    Dankjewel voor je mooie inzending op het scr@pcards challenge blog
    fijn Pinsterweekend liefs DT Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooi trio...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn je kaartjes mooi!
    Heel herkenbaar. Ik post wel bijna elke dag iets maar ik ben heus niet altijd aan de knutsel. Ik heb productieve momenten en dan maak ik er meerdere.
    Ook heb ik stansjes klaar zodat ik tussendoor gemakkelijk iets kan maken.
    Echt heel toffe kaartjes en fijn dat je dochtertje mee wil doen.
    ook voor jou een fijn pinksterweekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke en vrolijke kaarten. Jij ook een fijne pinksterweekend!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een onwijs leuke kaarten, mooi met het krijtbord-effect en ik vind je tekst stempel ook erg leuk! Handig he om van tevoren al te stansen, doe ik ook regelmatig! En wat gezellig, zo'n kleine assistent :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kaartjes. Je assistente tovert een lach op mijn gezicht :) . Dank voor je mooie kaartje. Het doet me goed. Gelukkig is het met mijn rug weer een stuk beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 3 hele leuke kaartjes Femminde...wat een schattige assitent heb je aan het werk gezet...die doet maar wat graag een handje helpen zo te zien

    groetjes en een fijn pinksterweekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Femminde,
    Je merk wel dat de boel bij mij een beetje stil ligt, hihi Maar als het bewolkt blijft dan tover ik wel weer wat tevoorschijn, anders is het echt te warm in mijn knutselkamer! Je kaartjes staan heel goed op de foto de kleine assistente heeft je keurig geholpen, haha
    Je kaartjes zijn weer super en het schoolbord gedeelte op vellum past er zo gaaf bij! Leuk zeg één van de eerste tekst stempeltjes...maar beslist geen old stuff uiterlijk...erg mooi!
    Dankjewel voor het mee doen met onze challenge bij Scr@p-Cards en een heerlijk "vrij"pinksterweekend ik heb 2de Pinksterdag dienst.
    Dus nog even genieten van mijn laatste vakantie dagen.
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met zijn schattige hulp nemen wij scheve kaartjes voor lief hoor hihi! Ze zijn enig en die stempel vind ik super leuk!
    Dank voor je deelname aan onze Scr@pCardsChallenge!

    XxIrene -DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke, mooie en lieve serie kaarten Femminde. Dat "chalkboard-effect" is heel goed gelukt en wat een leuke materialen heb je verder gebruikt. Gezellig dat je zo'n goede hulp erbij hebt ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Femminde
    Ik ben weg van alle drie de kaartjes, ze zijn echt zo mooi in deze stijl, misschien moet ik dat toch ook eens gaan proberen en wat fijn dat je zo'n goede assistente hebt, knutsel ze nog samen.
    Bedankt voor je deelname bij het Scr@p-Cards challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Femminde,
    Wat je schrijft is zo herkenbaar. Afgelopen week ben ik nauwelijks aan freubelen toe gekomen. Net als jij ook door de nachtdiensten en andere werkverplichtingen. Dat heb je soms zo in een week en dan heb jij nog kleien kinderen. Sowieso knap dat je regelmatig tijd hebt voor jezelf.
    Je kaartjes zijn een heel mooi en leuk. Fijn zo'n klein assistentje dat je helpen wil.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattige foto van je kindje met de kaartjes samen ! Mooi zijn je kaartjes! Tja, en werk, kinderen en een hobby, dan gaat de hobby niet voor natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen