maandag 24 juli 2017

Cas en een Bendy


Hallo Allemaal,
Alles goed bij jullie?? Al vakantie?? Hier zit het er weer op helaas. Vorige week nog wel heerlijk een dagdeel op zolder gezeten. Fijn is dat!!
Ik was een kaartje nodig voor kleine Yfke. Ik heb met van alles zitten schuiven maar ik vond em CAS toch het mooist. 
Ik kom net aan drie MD materialen (Romper COL 1419, letters COL 1397 en welkom en pijltje stempel van EC 0165).Ik kan hem dus mee laten doen aan de MD challenge:  Het thema is dit keer alles mag.
En toen ik de post van Joke zag dat ze de bendy stans zo moeilijk vond om er wat leuks mee te maken inspireerde dat mij juist om hem er nog een keertje bij te pakken. Ik hoop dat het jou Joke ook wat inspiratie mag geven.
Hij komt op de foto niet helemaal over zoals die in het echt is helaas.
Hele fijne week allemaal!! En voor de mensen die op vakantie zijn: Lekker genieten!!!
Groeten van Femminde

14 opmerkingen:

  1. Hoi Femminde,
    heerlijk zo'n dagdeel even freubelen en tijd voor jezelf.
    Je romperkaartje is mooi! En je andere kaart is prachtig! Ik wist niet dat dat een stans was. Ik ken het model, maar ik heb er ergens wel een beschrijving van.
    Sterkte weer straks als je weer aan het werk moet! Ik nog ruim 2 weken werken en dan ook vakantie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje met dat rompertje, de naam komt er heel mooi op uit. En wat een vrolijke bendikaart met deze leuke papiertjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee heel verschillende kaarten Femke maar allebei heel gaaf. De kaart met rompertje is vrij CAS waardoor alle aandacht naar het leuke rompertje gaat. En de bendi-kaart is juist heel kleurrijk en lekker vrolijk...top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig rompertje heb je gemaakt Femminde.....schitterend!
    Ook je andere kaartje is prachtig.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je babykaartje is lief maar toch ook een tikkeltje stoer.
    Je andere kaart is mooi uitgewerkt.
    Heel feestelijk. De naam bendy had ik nog nooit gehoord. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn weer toffe kaarten Femminde en het rompertje is al zo leuk en krijgt zo alle aandacht! Wat een mooie namen hebben ze toch tegenwoordig...nog nooit gehoord Yfke. De bendy stans is ook zo leuk en het is weer een gezellige vrolijke kaart geworden! Jammer dat je vakantie al weer om is...gaat snel hè! Ik heb nog één weekje te gaan en ga ook maar een dagdeeltje knutselen!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met het rompertje, komt zo goed tot z'n recht! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jammer dat je vakantie er weer op zit! Ik vind je babykaart ook helemaal leuk zo als CAS kaart! En je bendy kaart is super vrolijk met deze kleuren, je hebt de teksten en cijfers leuk verwerkt. Ik mag nog drie weken werken, dan heb ik heeeeel lang zwangerschapsverlof!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is leuk Femminde,de tekkel heb ik ook doe ik ook niks meer mee zo jammer heb me voor genomen om iedere dag een andere stans te gebruiken maar heb het een beetje druk op het moment maar het komt wel weer.De kaart met de romper is ook mooi gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je cas kaart is super leuk Femminde!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    De bendy card is weer heel anders als je CAS kaart, maar ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt 2 hele mooie en verschillende kaartjes gemaakt.
    En leuk dat je mee doet met onze "alles mag" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT - Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden je baby CAS kaart.
    Gezellig dat je met ons meedoet.
    Groetjes Elle
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een ontzettend lief geboortekaartje heb je gemaakt met het rompertje!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een CAS kaart heeft niet veel nodig en dat rompertje al helemaal niet.Mooi zo als hij nu is.
    Gelukkig kom je toch aan de 3 producten.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen