maandag 7 augustus 2017

K&K en tekkels


Beste Allemaal,

Leuk dat je hier weer even bent. 't Begint bijna traditie te worden dat als ik uit de nacht ben weer een nieuwe post maak. Dit keer ben ik echt helemaal gaar. Maar goed komt waarschijnlijk door 2x zo kort achter elkaar in de nacht te zitten. Maar als het goed is duurt het nu weer een maand.
Ik heb jullie zoveel leuke dingen om te laten zien. Vorige week zo heerlijk op zolder gave dingen kunnen maken. Ik weet niet hoe het komt maar in de zomer lukt het altijd  goed met kaartjes maken. Ik had zo'n leuke stans uit China ( ja ik ben ook overstag) binnen gekregen met een palmboom en surfplanken. En toen ging het vanzelf. Maar deze kaart maakte ik al een week eerder aan de hand van de schets  van Knutsels&Kadootjes.

Ik vind het eigenlijk zelf meer een lift van de onderste kaart van GerJanne. Toevallig lag het bloemetje er nog en dan matchte precies met het papier.
En nog een stelletje lieve tekkels. Ik maakte twee cadeaudoosjes en voor beide een label erbij.


Nog een klein 10x10 kaartje. Die blijven leuk om te maken.

We zitten nu hier nog heerlijk buiten. Hopelijk morgenochtend nog een beetje mooi weer want dan willen we gaan varen in Giethoorn.
Het wordt een druk weekje van knutselen zal weinig komen maar ik heb nog wat in concept. Wordt vervolgd dus
Fijne week allemaal, en als je vakantie hebt > Geniet ervan!!
Groeten van Femminde



10 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Femminde, de schets kun je er nog goed uit halen...en wat is je tekkeltjes creaties prachtig, wat een leuke tekkel. Gezellig dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave creaties heb je bij hou op de zolder gemaakt. Leuk vrolijk kaartje met de sketch. En je doosjes en labels zijn helemaal te gek, zo leuk!
    Veel plezier morgen met het varen, en de rest van de week!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke post weer!
    Je bloemenkaart vind ik prachtig en je tekkelcreaties zijn ook super leuk: grappig, vrolijk en lief!
    Veel plezier nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattige doosjes, labeltjes en kaartjes heb je gemaakt met de teckel word je vrolijk van
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat schitterend allemaal wat je laat zien Femminde.....jij hebt bepaald niet stil gezeten!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super zijn ze deze leuke en vrolijke creaties.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk Femminde mooie kleuren heb je gebruikt mag ik vragen vanaf welke site jij de mallen uit china besteld zou er ook eens willen kijken.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een uitgebreide post Femminde en wat is het weer prachtig allemaal! De vrolijke teckel steelt de show hè! hihi
    Je K&K kaart is ook mooi bedacht! Ik hoop dat het in Giethoorn heel leuk is geweest, zonder gieten van de regen!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw! Weer een hoop leuks te bekijken :)
    Allemaal even leuk.
    Lieve groet, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke creaties met de tekkel heb je allemaal gemaakt Feminde. Superleuk gemaakt allemaal. Je hebt je lekker uitgeleefd. Ik onthou dit ... Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen