woensdag 2 augustus 2017

Monochroom en een Babykaartje

Hallo Allemaal,
Al weet bijna een week voorbij!!! We zitten hier al weer in de tweede week van de schoolvakantie. De tijd vliegt. Ik heb net een paar nachten gedraaid en ben er nu even uit (komend weekend nog twee nachtjes). Wel even lekker want het was echt even druk en dynamisch. Maar zo vliegen de nachten wel snel om . 
Vanmiddag toen ik wakker werd stonden er twee neefjes op de stoep. Gezellig gehad en nu maar snel maar even een berichtje voordat de monochroom challenge van de Egel is gesloten. Ik vond het een moeilijke dit keer. 
Inspiratie kreeg ik dit keer van Rhodé. Van deze kaart. Wel leuk om te zien dat door heel ander kleurgebruik ze helemaal niet op elkaar lijken. Het is een beetje een somber kaartje geworden maar die komt vast ook wel een keer van pas. 
Er werd nog een lief klein meisje geboren en daar maakte ik deze kaart voor: 
En nog even een paar plaatjes van hoe gezellig Hassailt was. Bij het binnenvaren van de schepen was het super lekker weer en zaten we lekker eerste rangs. 
En de oude vissersbootjes, je kunt niet voorstellen hoe mensen zo'n groot deel van hun leven doorbrachten op zo'n klein bootje. 

Leuk dat je er weer was!! Super bedankt voor jullie lieve berichtjes weer en ik hoop de komende dagen ook nog even bij jullie langs te komen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

7 opmerkingen:

  1. Je kaartje vind ik erg mooi geworden, door zijn eenvoud en kleuren. Maar ook de kaart die je voor Merel hebt gemaakt is een schatje. Wat een happening al die vissersboten die bij jullie langs varen, het ziet er heel gezellig uit! Geniet van je vrije dagen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een onwijs leuke kaartjes, Femminde en ook je foto's zien er leuk uit! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze lijken idd niet op elkaar! Ik had zelfs niet door dat je mijn kaartje als inspiratiebron gebruikt had. Hij is prachtig. Jij hebt het over somber, maar ik vind het juist wel 'chique'.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten heb je gemaakt Femminde.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Femminde,
    wat een mooie kaart voor onze challenge van de Egel. Heel goed gelukt. Dank je voor het meedoen!
    Je andere kaartje is ook erg lief. Mooi babykaartje.
    En de foto's van de bootjes zijn ook leuk. Heerlijk vakantie voor de kinderen. EN jij nachten. Ik moet morgen en overmorgen weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb grote bewondering van jou hoe je alles zo draaiende houdt en ook nog tijd vind voor het maken van kaartjes! Ik ben ook alweer aan het werk, maar kan de knutsel flow niet zo erg vinden! Ik vind je bovenste kaartje niet somber hoor ik hou wel van die kleuren! En het baby kaartje is so sweet!!!
    Je foto's zien er heel gezellig uit van de Hassailt Femminde, dit was vast enig om te zien!!! Geniet nog maar dubbel van je vrije dagen, voor je de nachten weer in moet!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen